Verzenden & retourneren
Antwoord: Ja dat kan, (indien je bestelling nog niet verzonden is). Als je aan ons Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. welke producten je erbij wilt hebben zorgen wij dat het aan de bestelling wordt toegevoegd.
Vraag: Ik weet niet hoe ik moet bestellen op jullie site, kunnen jullie mij helpen?
Antwoord: Ja hoor, wij zijn je graag van dienst! Als je ons belt helpen wij je door de bestelprocedure. Ook kunnen we de bestelling telefonisch of via de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. aannemen.
Vraag: Kan ik mijn bestelling s' avonds ook op komen halen ?
Antwoord: Als je dat aangeeft bij de bestelling (in het bestelproces is er een mogelijkheid om een opmerking achter te laten) is dat geen probleem.
Vraag: Wat is jullie levertijd?
Antwoord: Indien de bestelling voor 15.00u wordt gedaan, dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden. (met uitzondering van weekenden)
Vraag: Als ik mij registreer zijn mijn gegevens dan veilig bij jullie?
Antwoord: Jouw gegevens worden exclusief gebruikt door poetsproducten.nl en worden niet aan derden gegeven.
Vraag: Moet ik mij registreren om te bestellen?
Antwoord: Wanneer je je registreert hoef je de eerstvolgende keer alleen maar je e-mail adres te gebruiken samen met je wachtwoord. Wanneer je een eenmalige bestelling wilt doen, hoef je je niet perse te registreren en kun je als gast iets bestellen.
Vraag: Kan ik mijn producten ook retourneren?
Antwoord: Als de producten ongebruikt en ongeopend zijn, kunnen de producten zonder problemen retour. Stuur de producten goed verpakt en gefrankeerd naar: Poetsproducten.nl, Doorvaart 2, 9101 RE Dokkum. Binnen tien werkdagen storten wij het geld exclusief verzendkosten terug op jouw rekening.